Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
kinderles pien
16 mai 2008

Les 14 mei 2008

Iedereen hopelijk een fijne vakantie gehad. Ik heb vorige week geen verslag gemaakt, omdat mijn oma was overleden en ik op stel en sprong naar Nederland moest. Er waren over de vorige les niet zoveel bijzonderheden te melden.

Vandaag heb ik met de kinderen, met wie ik nog geen spellingstoets had gedaan, de spellingstoets afgenomen. Dit bleek voor de meesten een heel moeilijke opgave. Omdat het naar mijn idee belangrijk is dat ze iets van hun fouten leren, heb ik de test in delen gedaan en bij elk deel de fouten besproken, zodat ze de kans kregen het bij het volgende deel goed te doen. Ik heb bij een aantal nog een test gedaan, op een lager niveau, om te kijken hoe ze dan scoorden en om voor hen de frustratie van de vele fouten van de eerste test zoveel mogelijk te beperken.

A.s. zondag is de bijeenkomst van Jacques Vriens op het Institut. Ik hoop dat iedereen kan komen.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Publicité